Moerkerken Optometrie

Mijn dienstverlening

Ik ben beschikbaar voor:

• Optometrische vliegkeuringen, in samenwerking met Medata

• Glaucoomonderzoek en controles bij cliënten die zijn doorverwezen door het Oogziekenhuis Rotterdam

• Freelance werkzaamheden

Over mij

Hans Moerkerken is als optometrist kwaliteitgeregistreerd in het kwaliteitsregister voor paramedici. Daarnaast ben ik lid van OVN en OCR.

Ik heb ruim 40 jaar ervaring, waarvan de laatste 32 jaar als zelfstandig ondernemer met eigen optiekzaak in Rotterdam Overschie. Hierdoor heb ik veel ervaring met glaucoom, AMD, het rode oog, cataract, ablatio en andere oogaandoeningen.

Als optometrist werk ik al 21 jaar samen met huisartsen en de oogartsen uit het Oogziekenhuis in Rotterdam.

Mededeling

Uitsluitend beschikbaar op afspraak via:

contactformulier hieronder

of

telefonisch  +31(0)10 2450 631.

Optometrie Rotterdam

Hans Moerkerken

• Optometrist

Het beroep van optometrist is sinds 2000 opgenomen in de wet BIG (Beroepen in de Individuele Gezondheidszorg). Hans Moerkerken is lid van de OVN en kwaliteitgeregistreerd in het Kwaliteitsregister Paramedici.

• Ruim 30 jaar ervaring

Ruim 32 jaar gaf ik leiding aan optiek Moerkerken in Overschie. Waar ik later Optometrie aan toevoegde.

• Samenwerking met het oogziekenhuis

Ik werk nauw samen met het Oogziekenhuis in Rotterdam. Zij verwijzen bijvoorbeeld glaucoompatienten naar mij. En ik ben gewend naar het Oogziekenhuis of huisarts te verwijzen als ik na onderzoek een afwijking constateer.

Optometrisch onderzoek

Ik verzorg voor het oogziekenhuis optometrisch onderzoek voor glaucoompatiënten. Ook ben ik erkend om in samenwerking met Medata en erkend door IlenT vliegkeuringen (optometrisch onderzoek bij (toekomstige) piloten) uit te voeren.

Bent u doorverwezen voor optometrisch onderzoek? Of heeft u een optiekzaak en zoekt u een tijdelijke vervanger? Vult u dan het formulier in. Ik neem snel contact met u op om een afspraak in te plannen.

Contactformulier

Moerkerken Optometrie